AEG T65470AH1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T65470AH1 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

roel_2 24-07-2015
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Van een AEG toestel in deze prijsklasse had ik meer verwacht. De 3 filters moeten na elke droogbeurt zuivergemaakt worden (met stofzuiger voor goed resultaat), anders duurt het droger heel erg lang. Bij normale bevuling, draait het toestel 3h (tijdsaanduiding op machine niet correct).
Vaak is de was niet droog, hoewel het toestel al gestopt is.
Filterbakje is al eens kapot gegaan (door het vele reinigen). Verwarmingselement nu ook. Allemaal kosten die buiten de garanti vallen uiteraard....

Fredje6 11-05-2014
Geschreven voor: AEG T65470AH1

Valt flink tegen, de filter is niet helemaal deftig schoon te krijgen,als je er alles uit wilt moet je er met de stofzuiger aan.
De droogtijd duurt soms meer dan vier uur, om de zes maanden moet je de onderste filters schoon maken , als ik dit niet elke week doe dan geraakt de was niet droog.
Ik vind het geen aanrader.

Pia Philips-Brans 15-05-2014

Hoi Fredje6
Ik was in eerste instantie blij met dit apparaat omdat hij stil was. Maar ik ben het volledig met u eens dat het geen aanrader is. De machine doet er heel erg lang over (inderdaad meer dan 4 uur)voordat je wasgoed droog is. En ik ben ook helemaal niet tevreden over het schoonmaken van de filters.
Ik heb spijt dit apparaat gekocht te hebben.